Cztery wesela i… rozwód
Cztery wesela i… rozwód

Cztery wesela i… rozwód

13lutego2017

W nowej odsłonie filmowej kampanii reklamowej Panorama Firm kolejny raz podkreśla znaczenie wyszukiwania lokalnego. Tym razem w kinie i w Internecie będzie można zobaczyć film pt. „Cztery wesela i… rozwód”. Życie pisze różne, czasem zaskakujące scenariusze, ale w razie potrzeby wszystkie firmy można znaleźć w wyszukiwarce lokalnej.

Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.

 

Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa.

 

 

 

Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem,  jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

 

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Cztery wesela i… rozwód” są to 2 branże – organizacja wesel oraz usługi prawnicze. Natomiast w trzech pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”), biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”) oraz branża komputerowa (. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy”).

 

 

Polecane wideo

Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

Cztery wesela i… rozwód https://www.youtube.com/watch?v=Uj-lAIY1itQ

Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy https://www.youtube.com/watch?v=drP960SAxvY

Warsaw Drift. Czas Tunerów https://www.youtube.com/watch?v=_jQfCpyWbjo&feature=youtu.be

Władcy pierścionków. Powrót jubilera https://www.youtube.com/watch?v=NJmbv5mfRTk&feature=youtu.be

Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Filmy będą także promowane na kanałach społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn.

 

Najnowsze

  • Sedan – samochód idealny?

    Sedan – samochód idealny?

    Choć może się wydawać, że dziś toczą dość nierówną walkę z niezwykle popularnymi hatchbackami i SUV-ami, sedany to samochody ikoniczne. Jeżeli istniałby wzór auta idealnego, podobny wzorowi metra wystawionemu w Sevres, bez wątpienia byłby to właśnie sedan.

  • Skoki spadochronowe w tandemie- przeżyj podniebną przygodę już dziś!

    Skoki spadochronowe w tandemie- przeżyj podniebną przygodę już dziś!

    Każdy kiedyś zastanawiał się, jak to jest poczuć się całkowicie wolnym i beztroskim, gdzieś daleko od problemów oraz codziennych zmartwień.

  • Legendarna panierka z KFC. Zobacz jej historię!

    Legendarna panierka z KFC. Zobacz jej historię!

    Kentucky Fried Chicken, czyli kultowe KFC to sieć restauracji doskonale znana na całym świecie. Soczyste skrzydełka czy stripsy pokochaliśmy za ich soczystość i smak, ale przede wszystkim za… legendarną panierkę.

Polecamy

  • Na czym polega fenomen kijków trekkingowych?

    Na czym polega fenomen kijków trekkingowych?

    W ostatnich latach trekking stał się jedną z najpopularniejszych form aktywnego spędzania wolnego czasu. Mogą z niego korzystać praktycznie wszyscy, bez względu na wiek i poziom umiejętności. Trekking jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrej kondycji i atrakcyjne spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Co ważne, nie wymaga dużych nakładów finansowych, a więc jest dostępny dla większości z nas. Wystarczy wyposażyć się w dobre kijki trekkingowe, aby móc w pełni czerpać z tej formy aktywności.