Cztery wesela i… rozwód
Cztery wesela i… rozwód

Cztery wesela i… rozwód

13lutego2017

W nowej odsłonie filmowej kampanii reklamowej Panorama Firm kolejny raz podkreśla znaczenie wyszukiwania lokalnego. Tym razem w kinie i w Internecie będzie można zobaczyć film pt. „Cztery wesela i… rozwód”. Życie pisze różne, czasem zaskakujące scenariusze, ale w razie potrzeby wszystkie firmy można znaleźć w wyszukiwarce lokalnej.

Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.

 

Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa.

 

 

 

Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem,  jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

 

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Cztery wesela i… rozwód” są to 2 branże – organizacja wesel oraz usługi prawnicze. Natomiast w trzech pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”), biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”) oraz branża komputerowa (. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy”).

 

 

Polecane wideo

Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

Cztery wesela i… rozwód https://www.youtube.com/watch?v=Uj-lAIY1itQ

Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy https://www.youtube.com/watch?v=drP960SAxvY

Warsaw Drift. Czas Tunerów https://www.youtube.com/watch?v=_jQfCpyWbjo&feature=youtu.be

Władcy pierścionków. Powrót jubilera https://www.youtube.com/watch?v=NJmbv5mfRTk&feature=youtu.be

Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Filmy będą także promowane na kanałach społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn.

 

Najnowsze

  • NoBo Hotel*** oraz restauracja Kolory Wina w Łodzi

    NoBo Hotel*** oraz restauracja Kolory Wina w Łodzi

    NoBo Hotel*** w Łodzi to nowoczesny, designerski hotel, który powstał z pasji do tworzenia rzeczy nieprzeciętnych. Dzięki niepowtarzalnej estetyce oraz pięknym, nietuzinkowym wnętrzom kreuje wyjątkową, indywidualną atmosferę.

  • Polskie podróżowanie – 7 kierunków, w które warto się wybrać

    Polskie podróżowanie – 7 kierunków, w które warto się wybrać

    Lubisz podróżować, odkrywając ciekawe zakątki naszego kraju? Poznaj 7 kierunków, które zachwycają od pierwszego pobytu. Zatrzymaj się tam na dłużej, by poddać się ich urokowi. Urokowi sprawiającemu, że zechcesz tam powrócić.

  • Pobrykać na lotnisku

    Pobrykać na lotnisku

    Basen na dachu budynku, korty do squasha, ponad 70 luksusowych sklepów, meczet, dwa hotele - port lotniczy Hamad International. Zbudowany za 15 miliardów dolarów, otwarty w 2014 roku z imepetem rozsiadł się pośród największych i najciekawszych lotnisk na świecie.

Polecamy