Cztery wesela i… rozwód
Cztery wesela i… rozwód

Cztery wesela i… rozwód

13lutego2017

W nowej odsłonie filmowej kampanii reklamowej Panorama Firm kolejny raz podkreśla znaczenie wyszukiwania lokalnego. Tym razem w kinie i w Internecie będzie można zobaczyć film pt. „Cztery wesela i… rozwód”. Życie pisze różne, czasem zaskakujące scenariusze, ale w razie potrzeby wszystkie firmy można znaleźć w wyszukiwarce lokalnej.

Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.

 

Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa.

 

 

 

Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem,  jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

 

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Cztery wesela i… rozwód” są to 2 branże – organizacja wesel oraz usługi prawnicze. Natomiast w trzech pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”), biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”) oraz branża komputerowa (. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy”).

 

 

Polecane wideo

Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

Cztery wesela i… rozwód https://www.youtube.com/watch?v=Uj-lAIY1itQ

Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy https://www.youtube.com/watch?v=drP960SAxvY

Warsaw Drift. Czas Tunerów https://www.youtube.com/watch?v=_jQfCpyWbjo&feature=youtu.be

Władcy pierścionków. Powrót jubilera https://www.youtube.com/watch?v=NJmbv5mfRTk&feature=youtu.be

Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Filmy będą także promowane na kanałach społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn.

 

Najnowsze

  • Muztagh Ata - góra tylko dla Chińczyków

    Muztagh Ata - góra tylko dla Chińczyków

    Agnieszka Jędrzejczyk latem 2012 roku wyruszyła do chińskiego Pamiru, by zdobyć Muztagh Ata – jeden z 43 najwyższych szczytów świata. Jej relację zamieściliśmy we Voyage. Dziś publikujemy dziennik z kolejnego podejścia do zdobycia tej trudnej góry. Czy wyprawa z roku 2016 była dla niej łaskawsza? Czy tym razem jej się powiodło?

  • 10 dni w siodle

    10 dni w siodle

    „Koń jaki jest, każdy widzi” – pisał w pierwszej polskiej encyklopedii Benedykt Chmielowski. W XVIII wieku dokładne wyjaśnienia zdawały się zbędne. Dziś byłoby trudno o podobny wniosek – chyba że w portugalskim miasteczku Golegã, które poza końmi świata nie dostrzega. Zwłaszcza podczas listopadowego święta rasy luzytańskiej.

  • 10 rzeczy, które musisz zobaczyć w Budapeszcie

    10 rzeczy, które musisz zobaczyć w Budapeszcie

    Budapeszt należy do najpiękniejszych miast Europy. Niezależnie od pory roku przyciąga setki tysięcy turystów – również z Polski. Na atrakcyjność stolicy Węgier wpływa wielowiekowa historia, bogata tradycja oraz bliskość malowniczego Dunaju. Co zatem warto zobaczyć w Budapeszcie?

Polecamy

  • Ludzie radości

    Ludzie radości

    – Gdy podróż zaczyna się już na pokładzie – krzyczał niegdyś slogan tajskich linii lotniczych. Jadąc po raz pierwszy, drugi, a nawet dziesiąty do Tajlandii, łatwo w to uwierzyć. Zwłaszcza że od doświadczenia nieodwracalnie polepszającego życie dzieli już wówczas ledwie kilkanaście godzin lotu.

  • Hotel FORUM w Katowicach - czemu warto się tam udać?

    Hotel FORUM w Katowicach - czemu warto się tam udać?

    Hotel dysponując nowoczesnymi rozwiązaniami przeznaczonymi dla osób podróżujących biznesowo, jak i w celach turystyczno-wypoczynkowych!