Cztery wesela i… rozwód
Cztery wesela i… rozwód

Cztery wesela i… rozwód

13lutego2017

W nowej odsłonie filmowej kampanii reklamowej Panorama Firm kolejny raz podkreśla znaczenie wyszukiwania lokalnego. Tym razem w kinie i w Internecie będzie można zobaczyć film pt. „Cztery wesela i… rozwód”. Życie pisze różne, czasem zaskakujące scenariusze, ale w razie potrzeby wszystkie firmy można znaleźć w wyszukiwarce lokalnej.

Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska.

 

Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa.

 

 

 

Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem,  jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

 

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Cztery wesela i… rozwód” są to 2 branże – organizacja wesel oraz usługi prawnicze. Natomiast w trzech pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”), biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”) oraz branża komputerowa (. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy”).

 

 

Polecane wideo

Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

Cztery wesela i… rozwód https://www.youtube.com/watch?v=Uj-lAIY1itQ

Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy https://www.youtube.com/watch?v=drP960SAxvY

Warsaw Drift. Czas Tunerów https://www.youtube.com/watch?v=_jQfCpyWbjo&feature=youtu.be

Władcy pierścionków. Powrót jubilera https://www.youtube.com/watch?v=NJmbv5mfRTk&feature=youtu.be

Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Filmy będą także promowane na kanałach społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn.

 

Najnowsze

  • Wyjeżdżasz na wakacje? Pamiętaj o ubezpieczeniu turystycznym

    Wyjeżdżasz na wakacje? Pamiętaj o ubezpieczeniu turystycznym

    Chociaż większość Polaków spędza wakacje w kraju, ok. 19 proc. decyduje się wyjechać za granicę. Planując podróż, warto pomyśleć o polisie turystycznej.

  • Najlepszy przyjaciel kobiety w podróży to...

    Najlepszy przyjaciel kobiety w podróży to...

    Mężczyźni nam wmawiają, że jeździmy gorzej i nie znamy się na autach. Istnieje wręcz przekonanie, że wszystko co związane z samochodem to męska rzecz. Dlaczego to mój mąż, partner, czy tata ma decydować „kto”, a właściwie „co” będzie zaspokajać moje potrzeby motoryzacyjne? Skoro umiem kupić nowe buty, to dlaczego miałabym nie poradzić sobie podczas zakupu auta? Swoje poszukiwania ideału motoryzacyjnego rozpoczynam od testu najnowszej wersji MINI Clubman.

  • Podróże i praca w Holandii- czy da się to pogodzić?

    Podróże i praca w Holandii- czy da się to pogodzić?

    Polaków ogarnął prawdziwy szał podróżowania. Wielu z nas wydaje zarobione przez siebie pieniądze właśnie na zwiedzanie kolejnych krajów i miast. Jednak ten rodzaj rozrywki nie należy do najtańszych. A może pogodzić radość podróżowania z… pracą?