Jaki jest wspólny mianownik dla wróżki, biznesmena i Panoramy Firm? Istock
Jaki jest wspólny mianownik dla wróżki, biznesmena i Panoramy Firm?

Jaki jest wspólny mianownik dla wróżki, biznesmena i Panoramy Firm?

28września2016

Eniro Polska, właściciel marki Panorama Firm, realizuje jesienną kampanię reklamową skierowaną do firm z sektora MSP. Na bilboardach w całej Polsce, w radio oraz w sieci prezentowane są reklamy, zachęcające przedsiębiorców do poprawy widoczności ich firm w Internecie.

W kampanii bilboardowej pod hasłem „Popraw widoczność firmy w Internecie” podkreślane jest co daje reklama w Panoramie Firm oraz jakie możliwości stwarzają proponowane przez Eniro Polska rozwiązania. W kampanii promowane jest całe portfolio usług Eniro Polska, które obejmuje zarówno pakiety cyfrowe w Panoramie Firm, jak również szereg usług komplementarnych takich jak: www, remarketing, e-mailing czy SEO.

 

Kampanię outdoorową (na tablicach Cityboard i Jetline) wspiera szeroko zakrojona kampania online (m.in. na portalach Goldenline, Interia, Gazeta.pl) oraz radio. Na antenie Radia TOK FM, Radio Złote Przeboje oraz w wybranych rozgłośniach lokalnych można usłyszeć spoty radiowe. Nawiązując do hasła kampanii, prezentowane są sytuacje, które obrazują problem z dotarciem do informacji, niemożność znalezienia czegoś, brak widoczności firmy w Internecie. Przed podobnymi wyzwaniami stoją przedsiębiorcy, zwłaszcza Ci, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w marketingu cyfrowym. Rozwiązaniem dla nich jest kompleksowa oferta Eniro Polska.

 

 

Zgodnie ze strategią Eniro Polska staramy się jak najefektywniej  wspierać polskich przedsiębiorców. Obecnie oprócz pakietów cyfrowych w Panoramie Firm, oferujemy szereg usług komplementarnych takich jak: www, remarketing, e-mailing czy baza danych. W naszej ofercie co chwilę pojawiają się nowości, na przykład ostatnio wprowadzone usługi SEO, które spotykają się z dużym zainteresowaniem klientów. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR. Nasze działania marketingowe dostrzegają polskie przedsiębiorstwa, gdyż od 2 lat systematycznie rośnie liczba firm, które spontanicznie wykazują zainteresowanie reklamą cyfrową i same do nas się zgłaszają. – dodaje Wojciech Komosa.

 

Polecane wideo

  

Za kreacje i dobór mediów odpowiada dział komunikacji Eniro Polska, zaś nagranie zostało zrealizowane w Studio Sonica w Warszawie. W spotach, oprócz Krystyny Czubówny, występują: Sławomir Pacek, Paweł Szczęsny, Miriam Aleksandrowicz.

 

Dla wielu przedsiębiorców możliwość zamieszczenia reklamy w wyszukiwarce takiej jak np. Panorama Firm jest dobrą możliwością prezentacji swojej firmy. Z danych dostępnych w badaniu Megapanel wynika, że użytkownicy Panoramy Firm są osobami przedsiębiorczymi, aktywnymi zawodowo i otwartymi na nowinki technologiczne, poszukującymi informacji o firmach, produktach i usługach. W większości są to mieszkańcy dużych miast – zatem odpowiednia grupa docelowa dla reklamodawców. Z wyszukiwarki PanoramaFirm.pl co miesiąc korzysta 5 milionów użytkowników.

 

Najnowsze

  • Na czym polega fenomen kijków trekkingowych?

    Na czym polega fenomen kijków trekkingowych?

    W ostatnich latach trekking stał się jedną z najpopularniejszych form aktywnego spędzania wolnego czasu. Mogą z niego korzystać praktycznie wszyscy, bez względu na wiek i poziom umiejętności. Trekking jest świetnym sposobem na utrzymanie dobrej kondycji i atrakcyjne spędzenie czasu na świeżym powietrzu. Co ważne, nie wymaga dużych nakładów finansowych, a więc jest dostępny dla większości z nas. Wystarczy wyposażyć się w dobre kijki trekkingowe, aby móc w pełni czerpać z tej formy aktywności.

  • Sedan – samochód idealny?

    Sedan – samochód idealny?

    Choć może się wydawać, że dziś toczą dość nierówną walkę z niezwykle popularnymi hatchbackami i SUV-ami, sedany to samochody ikoniczne. Jeżeli istniałby wzór auta idealnego, podobny wzorowi metra wystawionemu w Sevres, bez wątpienia byłby to właśnie sedan.

  • Adrenalinowe ferraty: Iść po nich czy lepiej nie?

    Adrenalinowe ferraty: Iść po nich czy lepiej nie?

    Choć jeszcze dziesięć lat temu wszyscy tęsknili za wakacjami pod parasolem nad morzem, z nadejściem promowania aktywnego stylu życia, uwaga turystów skierowała się ku górom. Turystyka alpejska jest bardzo popularna, a ferraty lub zabezpieczone drogi to jedno z najbardziej adrenalinowych przeżyć wakacyjnych. Dlaczego ferraty są tak popularne i jak się bezpiecznie wspinać?